قاتی پاتی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت قاتی پاتی


سپاهان درب
جایگاه بشار اسد بیش از پیش مستحکم‌تر شده است
برخی از وزرای پیشنهادی برای کابینه دوازدهم ضعیف هستند
دستگیری 27 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، از بررسی موضوع گران شدن عوارض فرودگاه نجف و جایگزین های آن با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و دستگاه دیپلماسی کشور در کمیسیون متبوعش خبر داد.

The UK government will consult extensively on the issue of Brexit in order to ensure a smooth withdrawal from the European Union, UK Prime Minister Theresa May said.

رونق تولید و افزایش میزان اشتغال یکی از ضرورت های اقتصادی کشور است و به گفته بسیاری از کارشناسان این امر محقق نخواهد شد مگر با توانمندسازی صنایع و تجهیز آن ها به فناوری های روز دنیا. دولت یازدهم در سال های گذشته سعی نموده است با پرداخت تسهیلات به کمک صنایع بیاید و آن ها را در تجهیز به ماشین آلات جدید کمک کند. طرح رونق تولید نیز به همین منظور از روز شنبه مورخه 27 خرداد 1395 کلید خورده است.

استرالیا قاره‌ای جدا افتاده در نیمکره جنوبی کره زمین است. خاصیت جغرافیایی خاص این قاره باعث شده است بسیاری از گونه‌های عجیب جانوری در این قاره تکامل یافته و زندگی کنند که دیدن آن‌ها و آشنایی با ویژگی‌های عجیبی که دارند برای انسان شگفتی آور است. در این ویدیو با سه شکارچی متفاوت صحراهای استرالیا آشنا شوید, یک عقرب, یک مار و یک شیطان!

Saudi Arabia’s King Salman has appointed his 31-year-old son Mohammed bin Salman as crown prince, placing him firmly as first-in-line to the throne and removing the country’s counterterrorism czar and a figure well-known to Washington from the royal line of succession.

سرویس های اینترنت نامحدود مخابرات به دلیل استفاده نشدن بهینه توسط کاربران به مرور جمع می شود و کاربران باید به سرویس های جدید کوچ کنند.

گرچه واردات بی‌رویه برنج طی سال‌های گذشته متوقف شده است اما قیمت برنج خارجی نیز طی این سال‌ها چندین برابر افزایش پیدا کرده که البته این افزایش قیمت از گمرک تا بازار مصرف حدود ۲۵۰ درصد است.

روزنامه الرایة قطر به نقل از منابع دیپلمات گزارش داد، پس از اینکه سفیر امارات به صورت غیرمستقیم در سخنان خود قطر را به "حمایت از تروریسم" متهم کرد، وزیر خارجه آلمان پاسخ وی را داد.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آتش‌سوزی منطقه گنجه‌ای شهرستان بویراحمد به صورت کامل مهار شد، گفت: حضور و همکاری نیروهای مردمی برای مهار آتش پررنگ و چشمگیر بود.

«مردم منتظر نمانند که کسی از آنها بخواهد بلکه به محض اطلاع از آتش سوزی به کمک منابع طبیعی بیایند.»؛ این سخنان مدیرکل منابع طبیعی یکی از استان های کشورمان است که هر ساله در فصول گرم سال، بخش زیادی از پوشش گیاهی ارزشمند دیارشان بر اثر حریق از بین می‌رود، اما تدبیری برای جلوگیری از آن اتخاذ نمی‌شود!

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/